W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu uszkodzenia i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni formularz powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania.

Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.

W momencie stwierdzenia uszkodzenia Klient ma dwie opcje:
1) ma możliwość odmowy przyjęcia paczki - wtedy kurier sporządza odpowiednią adnotację i zabiera paczkę;
2) może ją przyjąć jako uszkodzoną i brakujące rzeczy lub uszkodzone zostaną wymienione na nowe przy kolejnej przesyłce.

W oby przypadkach jest spisywany protokół reklamacyjny z kurierem.

W sytuacji, kiedy uszkodzenie przesyłki nie zostało zgłoszone w momencie doręczenia, wzywamy kuriera na okoliczność spisania protokołu uszkodzenia (mamy na to 7 dni). Klient może samodzielnie zgłosić do firmy kurierskiej reklamację, bądź poprosić naszą firmę o pośrednictwo. Czas rozpatrywania danej reklamacji to do 30 dni, tylko w przypadku pozytywnie rozpatrzonej sprawy wysyłamy zamienniki zniszczonych w czasie transportu rzeczy.

Brak produktuna stronie?Negocjacja cen?
zadzwoń do nas22 188 16 55
lub