Zwrot zakupionych produktów - zdarza się niezmiernie rzadko ;)

 

W Sklepie Kitaba.pl kupujesz bez ryzyka. Jeżeli z jakichkolwiek powodów uznasz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo do jego zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki (Klient zarejestrowany - 30 dni.) Nie musisz podawać nam powodu zwrotu towaru. W takim przypadku poprosimy Ciebie o wypełnienie formularza zwrotu produktu, który jest oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj jednak o tym, aby:

- zwrócić nam produkt, na Twój koszt (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem), którego stan będzie pozwalał nam na jego dalszą odsprzedaż na adres Kitaba - Magazyn,  Al. Wincentego Witosa 32, lokal M30, 20-315 Lublin, z dopiskiem „Kitaba.pl-zwrot”;

- zwrócić nam produkt najlepiej w jego nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu fabrycznym (jeżeli takie posiadał);

- do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. poświadczenie zakupu, paragon lub fakturę VAT).

 

Po otrzymaniu zwrotu towaru i spełnieniu powyższych warunków zwrócimy pełną kwotę zakupu na wskazane przez Ciebie konto bankowe. Ultimate Living Sp. z o.o. zachowuje prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu, w zależności od stopnia uszczuplenia wartości zwracanego towaru.

 

Wymiana produktów:

 

W Sklepie Kitaba.pl masz prawo wymiany zakupionych produktów na inne w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki. W takim przypadku skontaktuj się z biurem obsługi klienta Kitaba.pl (e-mail: bok@kitaba.pl, telefon: 22 188 16 55). Dostawa nowych produktów możliwa będzie po odesłaniu produktów wymienionych na adres: Kitaba - Magazyn, ul. Al. Wincentego Witosa 32, lokal M30, 20-315 Lublin, z dopiskiem „Kitaba.pl-wymiana”

 

Postępowanie reklamacyjne:

 

Kupujący jest zobowiązany zgłosić sprzedającemu wykryte wady produktu niezwłocznie po ich wykryciu. Zgłoszone wady produktu lub jego uszkodzenia przyjmowane są pod adresem e-mail: bok@kitaba.pl, telefonicznie: 22 188 16 55 lub listownie pod adresem korespondencyjnym: Ultimate Living Sp. z o.o., ul. 3 Maja 7/10, 20-078 Lublin, z dopiskiem "Kitaba.pl-Reklamacja". Sprzedający ma 14 dni roboczych na odpowiedź na zgłoszoną reklamację. Sprzedający odpowiada kupującemu na zgłoszoną reklamację na adres mailowy spod którego otrzymał reklamację lub/i na adres wysyłki towaru i/lub telefonicznie. W przypadku uznania reklamacji towary reklamowane prosimy kierować (przesyłka kurierska lub osobiście) na adres:

Kitaba - Magazyn, Al. Wincentego Witosa 32, lokal M30, 20-315 Lublin, z dopiskiem „Kitaba.pl”

W przypadku uznania reklamacji - koszty transportu ponosi nasz Sklep.

 

Pełny opis procedury reklamacyjnej znajdą Państwo w zakładce: "Ważne informacje" lub tutaj.

Brak produktuna stronie?Negocjacja cen?
zadzwoń do nas22 188 16 55
lub